مدیرکل هواشناسی استان کرمان با اشاره به روند افزایشی دما در استان، گفت: تابستان امسال بیش از دو درجه گرمتر از تابستان گذشته خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان کرمان با اشاره به روند افزایشی دما در استان، گفت: تابستان امسال بیش از دو درجه گرمتر از تابستان گذشته خواهد بود.













